Tuesday, July 18, 2006

5 things

Henrik, jag har antagit stafetten.. and here comes..

5 saker jag har i min frys:

-Cookies and Cream Glass (my favorite)

-Frusna sma skrynkliga petit pois

-Peppermint Ice cream (min andra favvis)

-Gammalt(...?) Arabiskt brod som ej bor atas

-Nagon genomskinlig packe innehallandes UIO (Un Identified Objects)

5 saker jag har i mina garderober:

-Min Necessar med Nallebjornar pa

-Alla mina sparpengar (vilket inte ar mkt)

-Bauta Resvaskan Arne som egentligen skall ha vart kastad sen ca 2 manader tebax

-Dekorations prylarna som skulle kommit upp pa min vagg men som ingen orkat satta upp

-en ful orange t-shirt me barbie pa (dont ask pls)

5 saker jag har i min bil:
Dont have a car darling...
MEN! Om jag skulle haft en bil:

-Wonderbaum med polkagris lukt

-Mega stereo anlaggningen (for att impa pa forbipasserande)

-Disko kula

-Ratt-Raggarmuff i rosa

-Min non-existing boyfriend

5 saker jag har i min väska (idag):

-Traningschemat for gymmet

-Min fula nyckelring med ett stort aliminium hjarta och tillbehorande beads

-2 sma inpackade appelpajer fran La Bonne Maman

-3 vykort jag skulle skickat for ca en vecka sen som jag fortfarande inte kopt frimarken till

-Min rosa Ipod (som maste uppladdas med ny musik)

1 Comments:

Blogger Lisa said...

haha!

9:19 PM  

Post a Comment

<< Home