Sunday, June 25, 2006

Allez les bleus!

Ps. I eat my words. I am cheering for France now..

3 Comments:

Blogger Lost in translation said...

Haha.. jo imorrn blir de en liten frasse match! Jag vet ju inte riktigt vem jag ska hejja på annars!! Fast jag tror inte dom kommer vinna.. Jag tror på Argentina! WHat do you think?

ps. Huuumm.. Im lost.. knäppa på i blogger?

8:50 PM  
Blogger Lost in translation said...

ahh.. I get it.. ska checka om jag kan ta bort de da.. Ikvall e de Frasse game vettu!
Dock har min chef (som ar frasse) akt till Frankrike.. blir ju lixom inte samma sak, if you know what I mean..

12:01 PM  
Blogger Lost in translation said...

oooo jag e pa! vart ska ni se matchen nanstans? forresten sa haller jag pa argentina nu (aven fast frassarna fortfarande e kvar). Frassarna har ju ingen chans mot Brazilien.. Hors om fredag da! ciao!

9:29 AM  

Post a Comment

<< Home