Tuesday, October 17, 2006




Tess (my sister) left the other day. She stayed for 10 days here in Dubai...
On Friday we decided to go to Wild Wadi, the water park next to Burj Al Arab. My sister loves waterparks.. And I.. well, let me put it this way, I avoid the most dangerous ones..

However, she forced me to go on the steepest one. (You can see it on the photo above and on the left hand side) After running around the whole day, we went with some Frenchies to Jebel Ali Beach to have BBQ.
Next day we went to Tradervics at Madinat Jumeirah to celebrate my sister's birthday. Waiting for Tess to send me her pictures. (Hint hint)


9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Creepy tivoli eller hur! Vad gor du i helgen? Jag tycker du, Henrik och jag ska ga ut efter Ramadan!

9:29 AM  
Blogger Lost in translation said...

fyfan.. never att jag gar dit! jaa tycker att de later som en skit bra ide! Utgang efter ramadan! jag e pa! :) jag fyller ju ar dar oxa :)

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nar fyller du ar? 360 nasta helg da!?

12:03 PM  
Blogger Lost in translation said...

31 oktober! Efter Ramadan, men mitt i veckan!! Lite typiskt.. men da kan vi fira till helgen istallet! :) 360 later super!

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

360 år??? Hehe, trodde helt ärligt inte du va så gammal Melinda! ;)

Föresten, va e dealen med 360, e d typ bikini o badbrallor som gäller eller "vanliga" kläder.:?

2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

360 ar ha ha ha ha ha ha! Jag funderar pa att lagga en femhundring pa denna kvall for att fa oss ett bord.

4:00 PM  
Blogger Lost in translation said...

mohahaha.. 360.. you wouldnt think huh? Surprise surprise.. hehe.. ta bort 337 ar sa far ni min riktiga alder.. henke! Vanliga klader galler.. men du kan ju ta pa dig bikini om du vill ;)

8:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ouff! Grymt!!! Har väntat på ett tillfälle länge nu att ha min mya top! ;)

9:05 AM  
Blogger Lost in translation said...

mohahahaha.. jag hoppas att den e rosa..

10:31 AM  

Post a Comment

<< Home