Wednesday, October 04, 2006

Hur gott vore det inte med...

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du får ta en sväng till svenska kyrkan på Oud metha Road. De brukar tydligen ha i frysen... :-)

För de där amerikanska Cinnabon är bara fööör sliskiga.

4:43 PM  
Blogger Lost in translation said...

jaaa dom ar jatte ackliga pa cinnabon.. alldeles for mycket socker.. bla!! Jag ska ta o baka bullar snart! Vaniljjjjjjj... mums..

4:54 PM  
Blogger Linda said...

ja! kanelbullens dag idag hemma i Sverige idag ! Åt 3 stycken! Nybakade...hehe..Mumma! Håller med J om svenska kyrkan, bodde ju där en vända tidigare i deras lgh. Dom HAR dom goda sakerna i frysen, promise! Kram! L

11:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag tycker inte riktigt det går att jämföra Cinnabon med svenska kanelbullar, different ball park altogether. Man kan ju alltid baka själv, det är nog inga probs att få tag i rätt ingredienser här. Om man nu e så ambitiös dvs. Men det kanske e enklare än att ta sig till krkan, om man bor där du gör.

7:41 AM  
Blogger Lost in translation said...

Jag ska baka.. Helt klart. Bjuda alla svenskar kan jag oxa gora. Im a nice person :) Vad sager ni? Kanel, Kardemumma eller vanilj bullar?

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag skulle kunna döda för en kanelbulle...

11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kanel eller inget alls, säger jag

1:01 PM  
Blogger Lost in translation said...

Kanel it is then.. jag foredrar vanilj dock. Bull o saft kalas inom kort!

2:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill ocksa ha kanelbulle! Bjud in mig med! Melinda...Du har ordet pojkvan i ditt undermedvetna eller nat. Forresten, Melinda och Henrik, kom till... ehhhrrrrrmmmmm Boudoir och Sho Chos ikvall!!! Jag VET jag hatar ocksa de stallena, men det kommer bli kul! Ring mig, bada tva! KRAMAR!

2:59 PM  
Blogger Lost in translation said...

Jag har ju La Famillia har pa besok! Men syrran stannar ju kvar i veckan! Hittar garna pa natt da!! JAg vill ha bullkalas pa stranden! Vore inte de najs.. (haha know u love that word katta)

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home