Sunday, August 13, 2006

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

  • McDonalds "servitris".. (oh so proud)
  • Incheckare pa Arlanda
  • Smorgas tant pa en restaurang i Centrala Lyon
  • Affarsbitrade pa Zara


2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  • Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
  • Lost in Translation (of course)
  • Crash
  • Love Actually
3) Fyra städer jag har bott i:

  • Dubai, UAE
  • Lyon, Frankrike
  • Sigtuna, Sweden
  • Marsta, Sweden
4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

  • Prison Break
  • Desperate Housewives
  • Friends
  • CSI
5) Fyra ställen jag vill åka till:

  • Syd Afrika
  • Burma
  • Vietnam
  • Syd Amerika

Listan kan goras langre....

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  • Massa bloggar: Sweet & Sour, Katharina, Ett liv i exil, syrrans blogg...
  • Hotmail
  • Andra mailen..
  • Wikipedia.. hehe. kollar upp massa skumma grejjer.. :)
7) Fyra favoriträtter:
  • Halloumi and vegetables (mammas recept)
  • Thaimat- Green curry with Shrimps
  • Marockans kyckling (oxå mammas recept)
  • Halloumi and bacon wraps från Zaweet


8) Fyra ställen där jag trivs:

  • Varsomhelst med min familj- mamma, pappa, Rebecca o Tess..
  • Hemma i Sigtuna
  • Bland min bästa barndoms vänner. Även fast vi inte träffas så ofta så känns de alltid som förr när man kommer tillbaks.
  • Lyon. Feels like home.


9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:

  • Rebookie
  • Shock that monkeii
  • Sleepy- mais bon il faut que je traduise en francais.. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home